Perfectioneer je communicatie met je klant

      Onze opleidingen zijn bestemd voor:

  • werknemers in de horeca (paritair comité 302)
  • werkzoekenden die minder dan een jaar geleden in de horeca (PC 302) hebben gewerkt
  • werkgevers op voorwaarde dat één of meer van hun medewerkers al opleiding volgde bij ons

Wat mag je verwachten?

Tijdens deze verdiepende praktijkworkshop gaan we concreet aan de slag met knelpunten die jij nog ondervindt in je communicatie met je klant. We onderzoeken welke technieken wel en niet werken. Vervolgens word je op een praktische wijze persoonlijk begeleid in het zoeken naar mogelijke oplossingsmethoden om zo de communicatie met jouw klant te optimaliseren.

  • Je ontdekt het belang van jouw gedrag.
  • Je wordt je bewust van het feit dat klanten je betrokkenheid aanvoelen.
  • Je leert constructief te communiceren in alle omstandigheden.

Praktisch

Datum en locatie:

Deze opleiding start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u.

  • Wo 30 mei in Ibis Styles, Kortrijk
  • Di 27 november in Lindner, Antwerpen

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: Altep

Inschrijven

Deelname is gratis. Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Zin in een andere opleiding? Zoek verder in ons aanbod: klik hier.

 

Facebook Twitter More...