Perfectioneer je communicatie met je klant

Onze opleidingen zijn voor werknemers in de horeca (paritair comité 302), werkzoekenden die het voorbije jaar in de horeca hebben gewerkt & voor werkgevers met personeel dat opleidingen volgt bij onsMeer info.

Wat mag je verwachten?

Tijdens deze verdiepende praktijkworkshop gaan we concreet aan de slag met knelpunten die jij nog ondervindt in je communicatie met je klant. We onderzoeken welke technieken wel en niet werken. Vervolgens word je op een praktische wijze persoonlijk begeleid in het zoeken naar mogelijke oplossingsmethoden om zo de communicatie met jouw klant te optimaliseren.

  • Je ontdekt het belang van jouw gedrag.
  • Je wordt je bewust van het feit dat klanten je betrokkenheid aanvoelen.
  • Je leert te luisteren met je ogen.
  • Je leert constructief te communiceren in alle omstandigheden.

Praktisch

Datum en locatie:

Deze opleiding start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u.

  • Di 27 november in Lindner, Antwerpen
  • Wo 24 april in Green Park, Brugge

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: TRAINX SPRL

Inschrijven

Deelname is gratis. Vul hier het online inschrijvingsformulier in.

Vragen?

Neem een kijkje op onze pagina met veelgestelde vragen.

Je kan ons ook altijd mailen (vormingvlaanderen@horeca.be) of bellen (02 513 64 84).

 

More...