Omgaan met klachten en lastige klanten

Onze opleidingen zijn voor werknemers in de horeca (paritair comité 302), werkzoekenden die het voorbije jaar in de horeca hebben gewerkt & voor werkgevers met personeel dat opleidingen volgt bij onsMeer info.

Wat mag je verwachten?

Het gebeurt wel eens dat je te maken krijgt met lastig gedrag of ontevreden klantenDit zijn vervelende situaties die kunnen uitmonden in een klacht. Je zou het misschien niet verwachten, maar van zo'n klant kan je meer leren dan van een ontevreden klant die zwijgt en niet meer terugkomt. Je krijgt de kans om de klant goed op te vangen zodat hij je zaak toch met een goed gevoel verlaat.

  • Je gaat na waarom klanten al dan niet klagen.
  • Je analyseert je eigen houding.
  • Je leert hoe je doeltreffend kan reageren en stelt een eenvoudig stappenplan op.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een tweedaagse opleiding die start om 9 u. en telkens eindigt omstreeks 17 u.

  • Di 6 en 13 november in Novotel, Leuven
  • Ma 26 november en 3 december in Europahotel, Gent

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: Aurora training & coaching

Inschrijven

Deelname is gratis. Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Zin in een andere opleiding? Zoek verder in ons aanbod: klik hier.

 

Interesse: 
Getuigenis: 
Leuk dat onze echte situaties werden nagespeeld doorheen de cursus. De praktijk met de actrice en de verschillende manieren van aanpak voor klachten waren top.
More...